АВТОНОВОСТИ

Вход | Регистрация | Стартовой | В Избранное | PDA
авто
ГЛАВНАЯ
Новые автомобили
» автосалоны » новости рынка
» каталог и цены » акции
» подбор авто » сравнение
Подержанные авто
» продать авто » автобазар
» битые авто » выкуп авто
Авто-инфо
» новости » авто-право
» страхование » авто в кредит
Выбираем Б/У авто
» каталог авто » сравнить авто
» тест-драйвы » отзывы об авто
Обслуживание
» тюнинг » фото тюнинга
» шины/дискиnew » СТОnew
Развлечения
» анекдоты » авто-блог
Каталог Авто-сайтов
» авто-сайты » добавить сайт
Автофирмы на «AutoSite»
» аренда авто » запчасти
» СТО » перевозки
Наши сайты о марках авто:

Acura
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Dodge
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
KIA
Lancia
Land Rover
Lexus
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Skoda
Ssang Yong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ
ГАЗ
ЗАЗ
УАЗ

НОВИЙ ЛОГОТИП VOLVO

30 декабря 2005
Оставить коментарий Версия для печати Отправить другуRSS - лист новостей Добавить в TwitterTwitter Добавить в Memori Добавить в BobrDobr Добавить в Del.Icio.Us Добавить в Mister Wong Добавить в MoeMesto Добавить в Google Bookmarks Добавить в News2.ru Добавить в Яндекс-закладки
Переглянувши засоби вираження індивідуальності бренду, Volvo Car Corporation вирішила оновити Залізну емблему (Iron Mark) і зробити її основним логотипом. Новий повнокольоровий логотип чітко проголошує, яким бренд є сьогодні та яким корпорація бачить його в майбутньому. Це нововведення також дозволяє зменшити кількість логотипів, які Volvo вживає в комунікаціях.
Залізна емблема існує вже понад 75 років, але досі вона використовувалась лише як тривимірний символ на автомобілях Volvo .
В основі логотипа лежить одна з найстаріших і найпоширеніших ідеограм західної культури. Спершу вона позначала планету Марс у Римській імперії. Оскільки вона також була символом римського бога війни Марса та чоловічої статі, між символом Марса і металом, з якого на той час виготовлялася більшість зброї, з давніх-давен встановився тісний взаємозв'язок.
По суті, ця ідеограма довго була символом залізорудної і сталеливарної промисловості, не в останню чергу й у Швеції. Залізна табличка на автомобілі мала підхопити цю символіку, розвинути тему і створити асоціації з шанованими традиціями шведської сталеливарної промисловості; зі сталлю та міццю. На новому авто також почало красуватися ім'я "Volvo", виписане своїм власним шрифтом.
Логотип був довершений діагональною смугою, що йшла навкіс радіатора з верхнього лівого до нижнього правого кута, вже на першому автомобілі в квітні 1927 року. Смуга спочатку мала технічне призначення: вона утримувала хромову табличку на місці. Але поступово вона перетворювалася на декоративний символ. Вона все ще розміщується на решітці кожного автомобіля Volvo. А центр рульового колеса все ще прикрашений символом заліз
Ретельні дослідження показали, що Залізна емблема має величезне емоційне значення, як для клієнтів, так і для співробітників компанії Volvo. Вона сприймається як символ сучасного і першокласного бренду.
Раніше логотип Volvo і рекламний слоган „For life" поєднувались і утворювали єдиний художній образ. Із появою оновленої Залізної емблему рекламний слоган став окремим елементом дизайну.
Залізна емблема має з'явитись після Женевського автосалону, що відбудеться в березні 2006 року.

 

Источник: {SOURCE2}  Оставить коментарийКоментарии {TAGS}
КОММЕНТАРИИ К НОВОСТИ

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Имя*:   E-mail: (СПАМ)
Тема:
Ваш коментарий* (осталось символов: 3000)
Повторите код*:   
АвтоПоиск - Автобазар Реклама| Автосалонам| Контакты | Информеры | PDA-версия | |