АВТОНОВОСТИ

Вход | Регистрация | Стартовой | В Избранное | PDA
авто
ГЛАВНАЯ
Новые автомобили
» автосалоны » новости рынка
» каталог и цены » акции
» подбор авто » сравнение
Подержанные авто
» продать авто » автобазар
» битые авто » выкуп авто
Авто-инфо
» новости » авто-право
» страхование » авто в кредит
Выбираем Б/У авто
» каталог авто » сравнить авто
» тест-драйвы » отзывы об авто
Обслуживание
» тюнинг » фото тюнинга
» шины/дискиnew » СТОnew
Развлечения
» анекдоты » авто-блог
Каталог Авто-сайтов
» авто-сайты » добавить сайт
Автофирмы на «AutoSite»
» аренда авто » запчасти
» СТО » перевозки
Наши сайты о марках авто:

Acura
Alfa Romeo
Audi
BMW
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Dacia
Daewoo
Dodge
Fiat
Ford
Geely
Great Wall
Honda
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
KIA
Lancia
Land Rover
Lexus
Mazda
Mercedes
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
Renault
Seat
Skoda
Ssang Yong
Subaru
Suzuki
Toyota
Volkswagen
Volvo
ВАЗ
ГАЗ
ЗАЗ
УАЗ

Вчера в Киеве обсуждали проблему "серых" дилеров. Результат - открытое письмо всем институтам власти

19 октября 2007
Оставить коментарий Версия для печати Отправить другуRSS - лист новостей Добавить в TwitterTwitter

Сегодня в Киеве обсуждали проблему серых дилеров. Результат - открытое письмо всем институтам властиВчера состоялся Круглый стол с громким названием "Серый рынок наступает", на котором участники четко обозначили проблему, которая возникла на украинском авторынке. Благодаря схеме ввоза, так называемых, некомплектных автомобилей, в Украину импортировано 23 тыс. автомобилей с занижением таможенной стоимости. По оценкам Всеукраинской Ассоциации Автоимпортеров и дилеров (ВААИД) данная схема привела к потерям бюджета в объеме почти 2,8 млрд. гривен. С этой информацией, с подробным описанием и фото, ознакомились представители Гостамслужбы, СБУ, Минфина, Минэкономики, Минпромполитики.

Участники Круглого стола пришли к общему мнению, что подобные проявления в экономике недопустимы и пообещали сообща бороться с подобными схемами. Были выработаны и конкретные предложения.Публикуем открытое письмо в адрес властных Институтов

Відкритий лист учасників Круглого столу «Сірий авторинок наступає: бюджет і громадяни України за рік втратили близько 3 млрд. гривень»

м. Київ, 18 жовтня 2007 року, Укрінформ
Організатор – Всеукраїнський клуб автомобільних журналістів України

Учасники: оператори автомобільного ринку України – офіційні імпортери автомобільних брендів Мерседес-Бенц, Крайслер, Джип, Додж, БМВ, Тойота, Лексус, Порше, Вольво, Бентлі, Ауді, Кадилак; керівництво Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів і дилерів, Інформаційно-аналітичної агенції «Авто-Kонсалтинг», представники Державної митної служби України, Служби безпеки України, Міністерство економіки України, Міністерство фінансів україни, Міністерство промислової політики України, журналісти, юристи-практики, представники громадськості.

Кабінету Міністрів України
Секретаріату Президента України
Верховній Раді України
Податковій адміністрації України
Державній митній службі України

Ми, учасники Круглого столу «Сірий авторинок наступає: бюджет і громадяни України за рік втратили близько 3 млрд. гривень», що відбувся за ініціативи Всеукраїнського Клубу автомобільних журналістів 18 вересня 2007 року, висловлюємо серйозну занепокоєність у зв`язку з ситуацією, що склалася на автомобільному ринку України.

За достовірною інформацією Всеукраїнської Асоціації автоімпортерів та дилерів, Асоціації українських автомобілевиробників та Інформаційно-аналітичної агенції «Автоконсалтинг», останнім часом набула значного поширення практика ввезення на митну територію України, так званих, не «повністю укомплектованих», а вірніше, попередньо розукомплектованих автомобілів, найбільш престижних марок дорогих автомобілів, як нових, так і таких, які були у використанні, з наступним їх доукомплектуванням та продажем в Україні. При цьому митна вартість таких автомобілів при розмитнені занижується в 3 – 4 рази. Згідно аналітичної інформації асоціацій, за січень – серпень поточного року за цією схемою було ввезено біля 23 тис. автомобілів. Ці штучно розукомплектовані автомобілі мають у графі 31 вантажної митної декларації однаковий запис: «на а/м відсутні: бампер передній у зборі, бампер задній, фара передня права, ліхтар задній лівий..» або «комплектація згідно з додатком».

Цей запис дозволяв і дозволяє митникам випускати автомобіль за зниженою у 3-4 рази вартістю. На сьогодні в законі відсутнє визначення “розукомплектованого автомобіля”, є визначення “автомобіль”, а зняті з автомобіля деталі не перешкоджають визначенню такого товару як “автомобіль”: Ст. 3 Закону України “Про розвиток автомобільної промисловості України” встановлені вимоги щодо комплектності автомобіля при ввезенні його на митну територію України. При цьому автомобіль з кузовом несучого типу при ввезенні на митну територію України вважається завершеним (готовим), якщо на його кузові встановлено один або більше 3 таких компонентів: силовий агрегат (двигун, коробка передач); передня підвіска (вісь); задня підвіска (вісь).

Автомобіль рамної конструкції при ввезенні на митну територію України вважається завершеним (готовим), якщо на його шасі (рамі) встановлено кузов (кабіна та/або вантажний кузов); паливна система; система випуску відпрацьованих газів.

Основними причинами стрімкого росту ”сірого” імпорту в Україну, на нашу загальну думку, є: √ Порушення митного законодавства країни, персональна заінтересованість певних категорій персоналу митниць: при митному оформленні не подається сертифікат, а лише договір на сертифікацію, за яким не може бути проведене митне оформлення автомобіля.

  • Порушення процедури сертифікації: видаються сертифікати на автомобілі, призначені для ринків Північної Америки, та не призначені для експлуатації в Україні та інших європейських ринках
  • Попит на “сірі” автомобілі в країні зростає, бо завдяки корупційним схемам щодо ввозу на територію України “сірих” автомобілів, ціна на такі авто значно нижче ринкової.
  • На момент продажу автомобіля, покупця не інформують про схему розмитнення та сертифікації, а також метод і процедуру “збирання” в Україні. Важливим є також питання про відсутність сервісної та гарантійної підтримки, про що під час продажу замовчується.

Наслідки ”сірого” імпорту в Україну для України:

  • За вісім місяців 2007-го року, в Україні продано близько 23 тис. “сірих” автомобілів;
    В середньому, “економія” сірих операторів ринку на одному автомобілі складає близько 40% від вартості такого автомобіля, середня вартість автомобіля складає 300 000 грн.
  • Висновок: за 8 місяців державний бюджет України не отримав близько 2,8 млрд. гривень, що складає 0,65% загального ВВП країни.
  • Якщо ситуацію не змінити, до кінця року ця цифра складатиме більше 4 млрд. гривень, (!!!) або до 1% загального ВВП країни

Наслідки ”сірого” імпорту в Україну для українських споживачів:

  • Автомобілі, що не були належним чином зібрані в Україні, а також були “сертифіковані” без відповідних лабораторних випробувань є небезпечними для експлуатації на дорогах як для самого споживача, так і для інших учасників дорожнього руху.
  • Проблематичним є і ремонт такого автомобіля, бо “сірі” оператори не мають кваліфікованого персоналу для виконання сервісних робіт, взагалі не інвестують в діагностичне обладнання, не мають ані відповідного інструменту, ані складу запасних частин.
  • Гарантійна підтримка у офіційних дилерів неможлива, бо “сірі” авто зазнали несанкціонованого виробником втручання, за яке офіційний дилер не може нести відповідальність.
  • Автомобіль, який завезено в Україну з порушенням митного законодавства може бути конфісковано в дохід держави, без жодних компенсацій покупцю.

Аби не допустити усіх цих наслідків, а також подальшого погіршення ситуації, розбалансування ринку, мільярдних втрат державного бюджету, нових масових порушень митного законодавства та законодавства щодо захисту прав споживачів, вважаємо за доцільне вжити наступних невідкладних заходів:

1. Дати відповідні розпорядження та інструкції регіональним митницям щодо порядку дій при розмитненні автомобільної продукції, зокрема: у випадку, якщо автомобіль, при ввезенні його на митну територію України відповідає вимогам, зазначеним у ст. 3 Закону України “Про розвиток автомобільної промисловості України” щодо його комплектності, він повинен вважатись повно комплектним (зібраним) і його митна вартість повинна відповідати індикативній вартості повно комплектного (зібраного) автомобіля.

2. З метою перекриття шляхів незаконного ввезення автомобілів на митну територію України вважаємо за доцільне:

  • обмежити кількість суб’єктів, що мають право на проведення сертифікації автомобілів (доцільніше зосередити в м. Києві);
  • привести у відповідність п. 5. Порядку митного оформлення імпортованих товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні, шляхом виключення з переліку моторних транспортних засобів, що класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами 8701 20, 8702-8705.

3. Пропонуємо розглянути можливість внесення змін до “Порядку справляння мита, податку на додану вартість, акцизних й митних зборів при митному оформленні товарів і предметів, що переміщуються громадянами через митний кордон України”, затвердженого Наказом Державної митної служби України від 12 січня 2006 року, №5: при розмитненні фізичною особою нового автомобіля використовувати метод оцінки вартості автомобіля для митного оформлення «за ціною угоди щодо ідентичних товарів». Це дасть змогу унеможливити зниження митної вартості автомобіля, що ввозиться.

ЗМІНИ ТА ДОПОВНЕННЯ
до Порядку справляння мита, податку на додану вартість, акцизного й митних зборів при митному оформленні товарів і предметів, що переміщуються громадянами через митний кордон України


1. пункт 2.4. доповнити абзацом другим наступного змісту: «Визначення митної вартості нових транспортних засобів за кодами 8701, 8702, 8703, 8704, 8705 УКТЗЕД, незалежно від комплектності та пошкоджень, здійснюються з застосуванням методу за ціною угоди щодо ідентичних товарів, відповідно до статті 268 Митного Кодексу України.»

2. пункт 2.6. викласти в такій редакції:

«2.6. Митне оформлення транспортних засобів за кодами 8701, 8702, 8703, 8704, 8705 УКТЗЕД, номерних вузлів до них, кузовів і шасі за кодами 8706 і 8707 УКТЗЕД, що ввозяться громадянами для вільного використання, надходять на адресу громадян у несупроводжуваному багажі чи у вантажних відправленнях для вільного використання, незалежно від їх вартості здійснюється як митне оформлення зібраних транспортних засобів, з урахуванням максимального об'єму циліндрів двигуна, що серійно встановлювався на марках таких автомобілів відповідного року їх випуску .

Справляння податків і зборів з транспортних засобів за кодами 8701, 8702, 8703, 8704, 8705 УКТЗЕД, номерних вузлів до них, кузовів за кодами 8706 і 8707 УКТЗЕД, на які серійно встановлюються однакового об'єму двигуни, бензиновий або дизельний, здійснюється за характеристиками зібраного транспортного засобу із застосуванням ставок податків і зборів на такий транспортний засіб, передбачених законодавством.»

Источник: АвтоКонсалтинг{SOURCE2}  Оставить коментарийКоментарии Тэги:  Киев, Законы, Авторынок
КОММЕНТАРИИ К НОВОСТИ

FriendDima: Ну-ну, а про причини сірого імпорту всі ... (18:09 21.10.2007)
Ну-ну, а про причини сірого імпорту всі мовчать виходить. Ринкові ціни вони вирівнюють називається. Розказали б краще чому в США нова Toyota Camry коштує від 18500$ а в нас від $38000. Теперішні ціни знущання над народом. Геть драконівське мито і протекціонізм Укравто! Чому ж ці т.зв. "офіційні дилери" не хочуть побороти сірих дилерів ринковими методами (зниженням ціни, кращим обслуговуванням, акціями і т.п.) а вдаються до неринкових - прямих заборон імпорту. Так що це добре що є сірі дилери, які створюють чудову конкуренцію цим автомагнатам-корупціонерам.
ответить

Имя*:   E-mail: (СПАМ)
Тема:
Ваш коментарий* (осталось символов: 3000)
Повторите код*:   
Реклама| Автосалонам| Контакты | Информеры | PDA-версия | |