Польські перевізники планують масові скорочення водіїв

Польські перевізники планують масові скорочення водіїв

05 травня 2024
1

Аналітики експертного центру ManpowerGroup провели дослідження і дійшли до висновку, що кожна третя компанія сфери логістики й транспорту Польщі у другому кварталі цього року планує звільнити працівників.

Критична ситуація на ринку транспортно-логістичних послуг ставить польську індустрію перевезень в незручні умови. І хоча це офіційно не пов'язується з нещодавнім майже піврічним блокуванням автоперевізниками польсько-українського кордону, вантажовідправники без особливого галасу та реклами вдалися до послуг більш стабільних транспортних компаній Європи.

Через відсутність замовлень польські оператори автоперевезень втрачають здатність конкурувати з великими підприємствами з інших європейських країн. Цю новину поширила митна агенція AC Porath.

Про не дуже приємні виклики часу йдеться у звіті «Індустрія TSL перед обличчям автоматизації та війни», який опублікував Польський економічним інститутом. Саме тому сектор перевезень кинувся шукати не лише варіанти економії та заощаджень, але й орієнтуватися на сучасні бізнес-рішення. Щоправда, готових рішень експерти не дають, вони лише констатують факт.

Згідно зі звітом «ManpowerGroup Employment Outlook Barometer», з 1 квітня по 30 червня цього року 34 відсотки компанії з індустрії TSL будуть звільняти персонал. Якщо точніше, то фактично кожна третя компанія піде на скорочення штату.

Автори дослідження констатували, що «плани найму персоналу компаній з транспортної, логістичної та автомобільної галузей безумовно менш оптимістичні, ніж раніше». Такий висновок вийшов без традиційного прогнозу на перспективу, що свідчить про кризову ситуацію і непередбачувані її наслідки.

Виклики, з якими зіткнулася польська індустрія транспортно-логістичних послуг:

  • нестабільна геополітична ситуація;
  • стагнація, яка триває вже кілька місяців, і все ще погані економічні перспективи;
  • блокади кордонів і страйки призвели до підвищення тарифів на автомобільний транспорт;
  • побоювання щодо втрати фінансової ліквідності;
  • збільшення кількості стягнень боргів компаніями галузі TSL;
  • зміни в нормативних актах всередині ЄС і з третіми країнами, які необхідно адаптувати;
  • зміни в підходах європейських імпортерів, які починають уникати Польщі як перевалочного центру, сприяють портам Копер і Трієст.

Про тривожний стан справ свідчить і те, що Західнопоморська асоціація автоперевізників (ZSPD) та вісім інших асоціацій напряму звернулися з відкритим листом до прем'єр-міністра Польщі Дональда Туска з вимогою тимчасово призупинити видачу ліцензій новим компаніям. Про яких нових ліцензіатів може йти мова, розмірковують перевізники, коли вже діючим компаніям у секторі транспортно-логістичних послуг TSL не вистачає обсягів перевезень та замовників на транспортні послуги.

Джерело: 24tv.ua

Обговорення новини

Andriy86  

дострайкувались, курви - бобри

+2-5ВІДПОВІСТИ  

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація