Нові Volkswagen Golf, Passat та Tiguan збережуть ДВЗ

Нові Volkswagen Golf, Passat та Tiguan збережуть ДВЗ

09 травня 2024
25

Volkswagen, як і деякі інші автовиробники, дещо пригальмував розробку та виробництво електромобілів через низький попит.

За словами генерального директора компанії Томаса Шефера, в найближчі кілька років зусилля спрямують на розробку плагін-гібридних модулів. Ця технологія знову стала популярною на ринку.

Шефер вважає, що гібридні автомобілі є важливим мостом між традиційними «паливними» моделями та «чистими» електромобілями.

Якщо спочатку плагін-гібридні версії Golf, Passat та Tiguan були погано сприйняті споживачами, то зараз ситуація змінилася.

Компанія продовжить оновлювати та запускати гібридні версії цих моделей. Зусилля зосередять на скороченні витрат та збільшенні запасу ходу на електротязі.

Продавати гібриди на всіх ринках Volkswagen не планує. Компанія буде «гнучкішою», щоб задовольнити попит та умови конкретного ринку.

Джерело: Авто Центр

Обговорення новини

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація
No Mercy  

Ну, тут навіть коментувати нічого. Тут мені деякі трусили, що електрички мають одні переваги перед ДВЗ, а їх чомусь не хочуть купувати. Щось не сходиться.

+2-14ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Тепер вони говорять про плагін гібриди. Це нагадує, коли в СРСР зрозуміли, що комунізм це утопія і його в принципі не можливо реалізувати в реальності, посади говорити про "эпоху развитого социализма". Кому цікаво, почитайте в інтернеті, хто зі школи не пам'ятає. Так і з електрифікацією вийшло.

+2-12ВІДПОВІСТИ  
qаzan  

А тим часом шиза прогресувала...

+7-1ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

qаzan, та воно по тобі й так видно. Але добре, що визнаєш. Це вже частина успіху.

-10ВІДПОВІСТИ  
qаzan  

No Mercy, фу! чмошка

+4-1ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4
Oleg_H  

А ціни не пробували знизити щоб попит піднявся?
Та де ж там, звичайно ні, хочемо заробляти 10 000 на одному авто,
а тут якісь китайці прийшли, які пропонують офігєнні ціни і теж як не странно заробляють на авто, правда не 10 000, а всього 1000. І їм вистачає...
І сидить і плаче німецька трійка про зменшення попиту на електро

+2-1ВІДПОВІСТИ  
Tymur_S  

Oleg_H, а як ви уявляєте, щоб ціну зменшили? перемалювали там з 35К до 23К чи як?

ВІДПОВІСТИ  
Oleg_H  

Tymur_S, Я нічого не уявляю. Чому в Україні десятки фірм можуть привезти китайське авто в Україну за 20 тищ, а офіційний дилер (типу Стелантіса) вже за 35 тищ?
І не треба мені тут про гарантію гов
орити. Я за 15 тищ переплати поремонтую те авто десятки разів...
Я прижену ID4 китайкий за 30 тищ, а не європейський за 50.
І за цих 20 тищ здачі буду його обслуговувати і ремонтувати 15 років, якщо буде потрібно.
Китайці просто показують скільки мають коштувати електроавто на сьогодні.
А європейці не можуть таких цін дати. А чому не можуть? а тому що в них немає ні виробництва батарей, нема нічого, вони спали весь цей час. І проспали.
Якось так.

+4ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 6
Oleg_H  

І не вкладає гроші у виробництво масове, щоб ціни зменшити. А тупо мито піднімає в кілька разів.
А навіщо. Китайське авто то ж гівно, його і так ніхто не буде купляти...
Чи може таки не гівно і буде???

+3-2ВІДПОВІСТИ  
No Mercy  

Oleg_H, тому що Китай веде не чесну боротьбу. Він знижує ціни на електрички за рахунок дотацій від уряду. Вдесяте тобі це пишу, може дійде нарешті.

+1-10ВІДПОВІСТИ  
Romа  

No Mercy, дурко, то про що ти пишеш називається демпінг, але він проводиться на короткий проміжок часу, інакше в ньому немає сенсу. Китайські авто та й усі товари дешевші за аналоги вже дуже давно, тому це не демпінг.

+4-2ВІДПОВІСТИ  
Показати ще 4

Потрібна авторизація

Вхід | Реєстрація